Vart tog solen vägen?

Ledig helg men måste tyvärr sitta med näsan i böckerna, åtminstone en del av min ledig tid. Har seminarium nästa vecka samt att jag ska lämna in omvårdnadsdokumentationen. Skrev omtenta igår på Nationella sluttentan, fy va jobbigt det var. Det blev inte heller direkt bättre när läraren visade mig gamla tentan och det visade sig att jag missat tentan med ett halvt poäng, ett halvt jävla poäng!!! Jag har varit så galet arg över detta att jag snart går upp i atomer. Ok, jag skrev inte en bra tenta eftersom jag inte hade tillräckligt med poäng, MEN, en schysst lärare hade rättat om tentan och fanimej "hittat" ett halvt poäng till, det är ju trots allt sluttentan. Hoppas dock på bättre tur denna gång... Annars blir det en ledig sommar för Fru Torger... det är i och för sig inte heller fy skam (måste fokusera på det positiva i situationen).
Baj(s)  Baj(s)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0