Examensfest

Gårdagen spenderades på Stadtshotellet, där firade sjuksköterskorna sin examen, tjoho! Det var en väldans kalas och Emma blev således kalas full. Mia var här innan och fixade till mig, hon tyckte absolut att jag inte skulle ha någon bh på mig för att det var snyggast under klänningen, så jag lydde hennes råd. Senare på kvällen var det musiktävling och vårat lag vann. När vi stog på scenen inför klassen och framförde vårat bidrag igen hände det en olycka. Mitt under mitt lilla dansnummer ramlar SJÄLVKLART min klänning ner och jag flashar ena booben. Så tack Mia för ditt fantastiska råd, skall dock aldrig lyssna på dig igen... Boobflashen resulterade i att jag blev mycket olycklig, tror att fyllan bidrog med känslostormen. Hade jag varit lite mindre kalasig hade jag bara skrattat och sagt att den bjuder jag på. Men men, som tur är har man dåligt minne på fyllan så det glömdes bort ganska snabbt och jag forsatte att dansa som en galning.


FÖRE champange, öl, vin, jäger... 




EFTER champange, öl, vin, jäger... 

Kommentarer
Postat av: Peter

Det verkar ha varit ett kul kalas, i alla fall.

2009-06-29 @ 04:31:32
URL: http://www.myspace.com/daschlannskarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0