18 dagar kvar...

Idag är det 18 dagar kvar till examen, börjar bli lite pirrit nu. Har precis fått hem min nya fina ROSA namnskylt, det känns surrealistiskt att titta på den: EMMA SJUKSKÖTERSKA. Känns som att man försöker luras på något sätt, skulle JAG vara en sjuksköterska? Tror inte det...
Det har regnat mycket ute och det passar mig alldeles utmärkt, börjar bli sliten i min vattningsarm ;-)   Trädgården växer så det knakar. Det är knoppar vart man än ser, till och med på mitt plommonträd finns hela två stycken blommor, har jag tur kommer det ett litet plommon i år.
Var hos den ömma modern igår, tyvärr var jag nog mer uppskattad när jag gick än när jag kom... Sydde nya Köksgardiner till mamma men det blev lite vajsing med måtten, de blev nämligen för korta... Sen Satte Rolf på mammas vovve Margit. Jag och mamma vände ryggarna till i två sekunder och då passade dom på dom små liven. Sen satt de nog fast i varann i mer än tio minuter, så nu kanske jag och mor får gemensamma barnbarn. Undrar hur de kommer att se ut bara...


Rolf                                          Margit

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är fortfarade något av det bästa jag vet. Kram

2009-05-23 @ 02:38:17
Postat av: Anonym

Hej!! vi är två tjejer som oxå tar examen i juni..(weeei) vi är oxå ute efter en rosa namnskylt och undrar lite över v art du köpt din?:)

2009-05-23 @ 19:51:30
Postat av: Emma

www.everand.se

Grattis till examen!

2009-05-24 @ 17:18:33
Postat av: Emma

Älskar dig mamsen!

2009-05-24 @ 17:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0