Britney

Gårdagen spenderades i Estockolmo med underbara Bollis, Britney stod på schemat! Det var så grymt, vilken show. Det hände så mycket häftiga saker på scenen samtidigt att man inte riktigt visste var man skulle titta. Det var helt enkelt en fantastisk upplevelse, tusen tack Bolla!

Sen vill jag även passa på att tacka min ömma moder som var min personliga chafför i helgen. Hon körde mig överallt hela kvällen, lyfte jag på telefonen stod hon vid min sida fem minuter senare. Du är bäst mommy! (nöjd?)

Hittade en padda utanför dörren, men han var ingen drömprins. Han bajsade på mig och försökte sedan fly...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad hade du trott, du har ju redan träffat drömprinsen, du får ju spara nån till oss andra :-)

2009-07-16 @ 21:03:38
Postat av: Anonym

mycket nöjd Emma

2009-07-17 @ 21:07:51
Postat av: Emma

Bra det kära mor, love U!

2009-07-19 @ 00:53:55
Postat av: Signe

Du har väll redan din drömmprins...C:

2009-07-20 @ 22:35:13
Postat av: Anonym

Showen var grym det får vi göra om, nog för att det var mörkt när vi såg prinsen men jag såg inte några större skillnader, den större brukar väl förhoppningsvis inte bajsa på dej kram

2009-07-21 @ 21:40:09
Postat av: Peter

Jag gissar, att paddan trodde på ryktet, att tjejer dras till killar, som beter sig som svin. Hade han varit kvar en stund till, så hade han nog dragit upp, att han suttit i fängelse, också. Hi, hi!

2009-07-25 @ 01:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0