trött på skolan

Jag och Keno-malin sitter i skolan och ska skriva på vårat examensarbete. Oftast prioriteras dock annat så som; fika, facebook och alla klädbutiker på nätet. Idag har vi dock lyckats få till flera menningar och vi känner oss riktigt Nasa-smarta. I går hade vi massagekurs. Det är så skönt! Dock använder vi oliv-olja som massage olja så alla går omkring och luktar som en italiensk maträtt.
Jag och Mattis har äntligen beställt Bröllopsresa, för nu längtar jag mig blå efter sol, värme och kall bruskie. Mathias har utmanat mig att dyka med hajar, och jag har antagit utmaningen. Har som tur är fått information om att den enda haj-attacken som förekommit i Thailand är den som var med i The Beach filmen, så jag kan känna mig lugn. På detta sätt får jag pricka av en av de saker jag ska göra innan jag dör på min lista.
På lördag blir det kräftskiva med grannarna, ska öva in några godingar till snapsvisor.
SKÅL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0