Shit, nu är man en fru..

Tre dagar sedan bröllopet och nu har man först börja smälta lite av allt som hände. Jag säger som jag alltid säger -Herrrrreguuuud!
Det var en underbar dag. Först till frissan med Tärna Jenny . Där skulle vi dricka champange och bli snygga. Champangen hade dock stått i kylen i snart två år så den smakade tyvärr gammal strumpa och gick således inte att dricka...
Vidare till Make-up store där vi förvandlades ytterligare till snyggingarna 1 & 2. Sedan hem och byta om...
När jag kom hem var hela huset fullt av folk och jag blev lite smått hysterisk a la Bridezilla och gormade ett tag. När jag äntligen fått ut alla kommer Pappa med hela familjen med Mathias present på släpkärra. Mitt uppe i detta bytte jag oxå om...
Vi åkte till Kyrkan i en gangsterbil från -37, Gurkan och kände oss så glammiga och tyckte att det var som om vi var med i sex and the city filmen  (men undantaget att Mathias förhoppningsvis var kvar i Kyrkan när vi kom dit). När vi skulle in i Kyrkan var mina tärna och pappa ganska nervösa. Jag hade även sju blomsterflickor att dirigera...
Cermonin var underbar!!!! Solisterna sjöng så att hjärtat smälte och Gurkan läste så otroligt fint att själen dansade.
Sen var det kalas!!! Och det var minsann ett kalas. Fyra stycken fick bäras till bilarna (en av dem var bruden...)
Underbara tal och spex, vilka systrar, vilka gäster och bandet var grymt bra och vi dansade som galningar. Jag tror aldrig jag har varit så lycklig eller haft så roligt!
Lägger ut några bilder här så mamma får se (hon är inte så haj på facebook...). Det är min lillasyster Elin som har tagit dom, hon är grym!!!

(det stod i mitt horoskop idag att jag inte skulle skryta så mycket, men det skiter jag i...)

Kommentarer
Postat av: benita antman

otroliga bilder hon är helt grym på att fota, festen var minnesvärd den kommer man att leva länge på tusen tack alla som var där... kram syster bolla

2008-09-02 @ 20:43:08
Postat av: Emma

Puss på dig Bollis

2008-09-02 @ 21:07:57
Postat av: mamma

Hej memsegull vilka otoligt bra bilder, väntar på att få resten. Du var nog den vakraste brud ja sett, och en sån brudgum sen. Tänker på bröllopet hela tiden. Kram mamma

2008-09-02 @ 22:11:15
Postat av: jen jen

Ha ha äntligen uppdat. de va på tiden, underbara bilder fan va duktig hon är. De va nog den lyckligaste dagen i mitt liv oxå om man bortser från när bollen kom, ja träffade eric och när du vandra in i mitt glammiga liv.. Älskar dig babe..

Pusssss

2008-09-02 @ 23:51:36
Postat av: Maria

Råkade hamna här på nåt sätt... Vet inte hur känner inte dig men måste säga otroligt fina bilder ni har!!

2008-09-05 @ 10:37:57
URL: http://mijjaohenke.blogspot.com
Postat av: Emma

Tack Maria

2008-09-05 @ 14:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0