Ont, det gör ont...

Aj aj i hjärtat. Har fått en hemsk släng av mathias-sjukan. En obotlig sjukdom som endast kan botas med hjälp av puss och kel. En vara som det är ont om hemma för tillfället. Tur att man har Rolf så att man kan få lite lindrig, dock är han inte så förtjust i att bli pussad på. Man får hålla fast honom hårt och pussa snabbt innan han vrider sig ur ens grepp. Min brist på fysisk kärlek gör att jag blir på ett uruselt humör... Något min stackars studiekamrat har blivit varse om.
Vi håller på och skriver på det J-Ä-K-L-A examensarbetet och det känns som att vi inte kommer någon vart. Jag menar, det är inte lätt att sitta och läsa vetenskapliga artiklar på engelska när man knappt förstår de på svenska... Men jag ska uthärda, alla andra har ju fixat det innan oss, så på nått sätt borde det gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0