Årets första kräftskiva

I går var vi på årets första kräftskiva, de näst kommande två helgerna blir det ytterligare kräftskivor. Så nu gäller det att ladda under veckan för att orka med.
Som sagt,  igår var det Kräftskiva hos Syster Yster och Robban. Dom hade gjort jättemysigt med partytält och massa levande ljus i trädgården. Tyvärr regnade det och var ganska kallt, tur att nubben värmer gott ;-)
Dessutom vann vårt lag tipspromenaden med alla rätt!!! Dock måste det ha varit någon halvsnurrig typ som rättade för enligt oss hade vi fel på minst en fråga... (men det erkände vi minsann inte). Det var massa nya ansikten på kräftskivan och det kändes underbart att få presentera Mathias som "min man". Har fortfarande svårt att inse att man numera är en liten fru eller inte så liten heller, när jag såg bröllopsfotona önskar jag att jag hade tränat lite inför den stora dagen...

Just nu längtar jag efter bröllopsresan, behöver lite sol och värme!



Kommentarer
Postat av: Linda

Lite nyfiken. blir det namnbyte eller är det samma som gäller

2008-09-11 @ 14:09:14
URL: http://linduzkarlsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Mathias ska bestämma, men han har tydligen svårt med detta...

2008-09-15 @ 22:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0