fullbokad helg

Till helgen blir det full rulle. På fredag är det Lena och Orup och på lördag blir det Ladies night. Tjoho, stånk och stön. Visst ska det bli otroligt kul men det kommer nog att kännas på söndag. Börjar bli för gammal för hela-helgen-partaj,  fyller faktiskt snart hela 29 år.
Har fått min nya kamera och den är så fin, den är verkligen super cerise. Perfekt liten chick-cam. Mattis suckar dock och stönar, han står för den ekonomiska hälften i detta äktenskap. Men en fungerande kamera måste faktiskt varje hushåll ha och är den dessutom cerise måste man absolut ha den.
Syster yster med sambo ska klä ut sig på Halloween, när jag var ute och spanade bland utklädnings kläder på nätet blev jag själv så sugen. Så helt plötsligt hade jag ställt till med ett eget partaj på Halloween. Tyvärr är jag ute lite i sista minuten så många har redan planer, men vi som blir kommer i alla fall ha grymt skojigt. Nästa år blir det i alla fall stor kalas på halloween då en viss donna fyller the big tree-0. Då blir det maskerad för hela slanten minsann.
Hörs efter helgen!

    Varför inte vara en liten HOT dog ;-)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tyckte inte att jag såg nåt om utklädning i inbjudan...kram kram

2008-10-04 @ 17:19:26
Postat av: Emma

Det är väl valfritt

2008-10-05 @ 23:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0