Söndag i soffan

Alla grannarna grejar i sina trädgårdar men Emma ligger på soffan. Orkar bara inte, det är så grymt tråkigt att kratta löv. Dessutom är jag trött, Bodil fyllde år igår och det skulle minsann firas. Jag tror att firade för ungefär en fyra fem stycken...
Har anmält mig för vårterminen på skolan och jag ansökte även om att få läsa en extra kurs i psykisk ohälsa. Så det blir totalt 150% studietakt. Vet inte om jag fixar det men jag ska försöka. Dom kurserna som ingår i programmet måste ju komma i första hand. Fixar man det inte får jag väl hoppa av extra kursen. Men det vore en skön prestation, känner att jag behöver utmana mig själv lite för just nu går livet i slentrian.
I morgon kommer min man hem, jag är så lycklig att jag nästan kola vippar. Han har varit borta i tre hemska veckor och jag är så sugen på att pussa och krama honom och även göra lite annat smått och gott... Så i eftermiddag måste jag ta mig i kragen och fixa lite här hemma så att han kommer hem till ett fint hus. Ska även åka och handla så att kylen är full. Måste ju fjäska lite så att han blir förblindad och tror att jag är en fantastisk hustru. För då vips glömmer han bort att jag har partajat flera helger i rad och shoppat två nya klänningar.

Kommentarer
Postat av: bolla

Visste väl att du shoppat..... Nu kom jag på dej fru shoppohollic

2008-10-14 @ 18:48:42
Postat av: Anonym

typisk ;-)

2008-10-15 @ 20:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0