detta har hänt sedan sist

Helgen var som förväntat underbar. Trots att jag inte är Lena & Orups största fan, var jag ändå imponerad av deras show. Måste säga att Lena är en fantastisk artist. Lördagen fortsatte strålande. Lite shopping i Götet innan vi fixade oss snygga på hotellet med lite vino. Sedan var vi sex förväntans fulla flickor som drog iväg till Ladies Night. Måste säga att jag har alltid tyckt att Martin Stenmark varit lite överskattad men nu har jag totalt fått ändra uppfattning. Vilken man!!! Suck, stön och stånk minsann ;-)  Stormare hade man oxå gärna sätt tänderna i ;-)  När man haft en sån underbar helg med systrar och vänner runt omkring sig blir ensamheten så påtaglig när man kommer hem. Så just nu känner man sig ensammast i hela världen och det känns som att det är långa mörka år kvar tills Mattis kommer hem. Till helgen blir det partaj hos Bobo. Eftersom jag inte varit med på någon klass fest sedan vi började skolan har jag varit tvungen att svära på att jag kommer med. Var hemma hos Bodil förut och hon visade några videofilmer från möhippan, bröllopet samt tidigare fester. Jag kan säga att fru Torger är alltid den som syns, hörs och skämmer bort sig mest av alla. Det är som att allt förstånd rinner ut ur skallen ju mer som rinner ner i strupen. Jag borde få alkoholförbud.... Kan någon barmhärtig själ ordna detta?

Kommentarer
Postat av: Bodil

Men vad skulle festerna vara utan fru Torgers danser och shower? Det är inget utskämmande någon gång, bara roligt! :)

2008-10-09 @ 08:15:28
URL: http://www.bodilbullen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0