ont i kroppen

Just nu sitter man mest och rullar tummarna. C-uppstatsen är färdig pillad så nu väntar man på den personliga handledningen innan uppsatsen lämnas till den examinerade läraren. Det värsta är att det är två j-la veckor kvar tills man får personlig handledning och det är så surt. Vill ju ha det nu så man kan fixa till det som handledare tycker behöver ändras. För vem vet, de kanske tycker att den är så dålig att man tvingas skriva om hela skiten och då har man bara några dagar på sig innan den ska in igen.
I går var Mathias små bröder här. Dom hade köpt Wii och vi spelade bowling (som jag vann), boxades (som jag vann) och lite annat (som jag inte vann) som var tråkigt... När jag skulle upp i morse hade jag dö-ont på hela vänster sida av latissimus och längst med erector spinae (massagekursen har utvidgat mina språkkunskaper minsann...;-) ) Har nog inte haft träningsvärk på flera år men nu har jag fått så jag tiger. Kanske ska investera i  ett sånt där spel, då kanske man blir en riktig babe till sommaren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0