träning

Nu börjar det verkligen bli dax att komma i form till bröllopet. Jag har skjutit upp detta alldeles för länge, nu har jag inte ens två månader på mig. Var ute och sprang med syster yster igår, det var så grymt jobbigt. Efterår tyckte jag att jag varit så duktig att jag smackade i mig en STOR chokladkaka, inte bra...
Nu ska jag vara ledig hela helgen, då ska jag ta mig i kragen gällande fönster målningen oxå. Just nu är hälften av fönstrena på framsidan blå och hälften är gröna, inte så snyggt kanske, men annorlunda i all fall, vem vet jag kanske skapar en ny trend ;-)
Nä nu ska jag tjuren vid hornen och tvinga latmasken att flytta (i alla fall ett tag).
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0