SOMMAR SOMMAR SOMMAR

Har precis kommit hem efter natt-skift. Det är så gött att jobba och slippa plugga. Att man oxå tjänar lite kosing är ju inte heller så dumt. Annars är det mest Bröllopsbestyr som vanligt. Har varit lite deppig eftersom en hel del har tackat nej till att komma. Så från att vara hundra gäster är det nu 78st (då har fortfarande inte alla osa:t...). Om någon mer ringer och säger att de inte kan komma kommer jag att bli tok-ledsen.
I går på allsång på skansen såg jag en (mycket) gammal flamma (tror jag i alla fall att det var). Han satt brevid Sonja Aldén och de såg så kära ut. Stackarn att byta ner sig så ;-)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hejsan.

Kollade runt bland bloggar om bröllop och hitta dig.

Förstår din oro, det är ju gästerna som "gör" festen. Jag ligger sömnlös då jag känner fiaskot närma sig, :(

INGEN vill hålla tal!

Jag har vädjat om att dom gärna får hitta på något annat isåfall som en sång t ex.

Men jag tror inte det kommer hända.

Så det kommer bli världshistoriens kortaste bröllopsmiddag. :/

2008-07-03 @ 04:03:12
URL: http://brollophirschkarlsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Mina systrar är toastmadames så jag vet att dom styr upp med spex och annat. Men det tråkiga är att vi har ett live-band och då behövs det ju vara lite folk så det blir lite livat.

2008-07-03 @ 21:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0