bröllopsresan forts.

Efter att ha spenderat lite väl mycket tid i solen igår med resultatet en rosa mathias, har vi idag inhandlat solskyddsfaktor 30. Annars har vi mest legat på stranden, druckit oräkneligt många Singha, njutit av varann och värmen. Idag har vi även beställt en resa till phi phi med övernattning som går av stapeln i morgon. Så nu är det hajjakt som gäller, de förste som får se en får bjuda den andre på en helkväll på något av stadens uteställen. Eftersom det är så billigt här lär den som förlorar komma undan med en tjuga ;-)
 Överallt springer herrelösa hundar, vilket skär i mitt hjärta. Så det kommer att bli trångt för Rolf  i sängen då jag kommer ha med mig en fyra-fem stycken nya hundar hem.
Tack Mia och Robbis för lånet av cyklopen, vi använder dem hela tiden, finns så mycket vackert under ytan.

Kommentarer
Postat av: Bobo

Åååh vad skönt det ser ut, är så avundsjuk! Men ni förtjänar att ha det så gött det bara går :) Jag har varit på neonatalen i ett par dagar nu och sett så pyttesmå prematura bäbisar. Marita har varit med på både förlossning och kejsarsnitt. Och så har det varit en jordbävning i Skåne! :P

Stor kram till er

2008-12-16 @ 21:31:33
URL: http://bodilbullen.blogspot.com
Postat av: Bobo

Åååh vad skönt det ser ut, är så avundsjuk! Men ni förtjänar att ha det så gött det bara går :) Jag har varit på neonatalen i ett par dagar nu och sett så pyttesmå prematura bäbisar. Marita har varit med på både förlossning och kejsarsnitt. Och så har det varit en jordbävning i Skåne! :P

Stor kram till er

2008-12-16 @ 21:32:41
URL: http://bodilbullen.blogspot.com
Postat av: Robbis

Hej godingar! Hjälp vad vi längtar tillbaka!! Jag kan vara en hund för en dag ... eller en vecka om jag får komma tillbaka, kanske inte sova i er säng men bara för att få uppleva allt som är Thailand igen.

Tänk att man är avundsjuk på en hund!! eller t.o.m ett cyklop - våra cyklop är nu där en andra gång!!

Ta hand om Er och Thailand för vi vill se Er bägge många gånger till.

Kram Mia & Robbis

2008-12-17 @ 10:12:37
Postat av: Signe

ååå...nu längtar jag tillbaka till Thailand!

2008-12-19 @ 19:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0