praktik

Nu ska jag iväg på några veckors praktik i Säffle. Jag och Rolf ska bo hos mamma och det ska bli så skönt att bli lite ompysslad (hoppas du förstår vinken mamma...). Så nu får Aron och Robin klarar sig själva medans jag är borta. Förhoppningsvis står huset kvar när jag kommer hem, dock lite mer stökigare antar jag...
Har lagt bud på en otroligt snygg NY plånbok från chanel på tradera (den är äkta!), den är verkligen så snygg att man nästan blir tårögd när man tittar på den. Tyvärr är den väldigt  dyr, men  jag ska unna mig den. Har man slitit (nästan i alla fall )  hela sommaren  har man gjort sig förtjänt av en chanel plånka. Ska även betala Roffe på fredag, så nu är jag totalt black, men det skiter jag i, livet är trevligt och jag får snart nya pengar (hoppas jag...) Det låter som att jag är totalt oansvarlig och det kanske jag är... Självklart är jag inte super fattig, har ju en liten reserv så att man överlever månaden. Helt tappad bakom vagnen är jag inte.
Ska även träffa Tony på onsdag, vi ska fota lite. Det ska bli kul med lite nya bilder. Ska även passa på att träffa Gurkan och Persika nu när jag ska hänga i Åmål i veckan. Vi hörs!
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0