klassfest

Fredags kvällen började med att en överförfriskad Malin kom förbi, kvällen fortsatte med vindrickande och skvaller hela natten tills jag (trött som mysoxe) över talade henne att gå och lägga sig på soffan. På lördagen vaknade vi båda med pulserande huvud, jag mådde som tur var bättre... Malin spenderade nämligen halva dagen "pratandes med ulrik"...
Mamma döck upp vid tre tiden, efter att ha fått i Malin lite vätska skjutsade vi hem henne och fortsatte sedan färden till IKEA. Väl hemma efter äventyret var det dags att förbereda sig för klassfest som skulle hållas hos fröken Torger. Som tur var var alla jätte sena så jag hade tid att slappa, måla naglarna och samla mig för kvällens partaj. Kvällen var sedan otroligt rolig (som alltid med "sjukt snygga systrar"), singstar, dans och bus hela natten. Även denna klassfest slutade med att vi var hemma hela kvällen, även fast vi sagt att vi skulle verkligen ut på lokal denna gång! Även trots Janinas tjat om att vi skulle gå på Maxine (stadens enda strippklubb) höll vi oss hemma (som tur vad...)
Bilder följer...

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0