hemma en sväng

I natt har jag som tur är sovit hos Mammas karl, för tidigare natt var inte rolig... Kom till mamma på eftermiddagen och började då laga mat till mig och mamma. När jag står där och kockar säger Mamma - Du vet väl om att jag inte har någon tv längre. Nej, det visste jag inte... Mamma tyckte att eftersom hon så ofta är i stan tyckte hon att det var onödigt att ha en tv (klokt i och för sig). Blev ännu mer nervös när jag fattade att hon även hade sagt upp telefonabonnemanget (mobiltäckningen där ute på landet är lika med noll...). Mamma åkte in till stan för att jobba natten och lämnade mig och Rolf ensamma i det stora mörka ( Aron hade varit där och hämtat lampor...) huset, vi var lite rädda... Dagen efter skulle jag duscha, men icke... Elementet var trasigt i badrummet och det var verkligen iskallt där inne. Tänkte att det var onödigt att riskera livhanken genom att frysa ihjäl så jag bestämde mig för att fortsätta vara skitig. Så det var inte direkt underbart att vara hemma hos mor, förutom alla goa mamma-kramar förstås. Nu har jag åkt hem till Karlstad en sväng, Mattis har kommit hem tidigare och jag måste pussas lite...

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej emma!
du brukar ju få gå bakkurs hos mig.... Blev lite chockad. bor inte brittmarie ihop med vad han nu hette?? Arons pappa?? Fundersam!! Vi borde nog träffas så vi får plocka upp alla trådar. om du vill förståss.. Kramiz

2007-09-13 @ 14:09:08
URL: http://linduzkarlsson.blogg.se
Postat av: Emma

Dina bullar är fantastiska!
Mamma och Mats gick skilda vägar för några år sedan. Ja, det är dags för en uppdatering snart :-)

2007-09-13 @ 15:16:26
Postat av: linda

Aj då. Hälsa så gott till mamsen! ja vi kan väl boka in en dag. vore kul! behöver ju inte va mer än lunch eller fika

2007-09-15 @ 18:35:33
URL: http://linduzkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0