helgen gick alldeles för snabbt

Söndag kvällen kom snabbt. Hade lovat mig själv att ha en väldigt effektiv helg då jag helt plötsligt fick ledigt från praktiken. Har mycket skolarbete som ligger och skräpar som jag verkligen måste ta tag i nu. På fredag ska hemtentan vara inlämnad plus att jag har klinisk examination samma dag. Vad har Emma då gjort för effektivt denna helg? På lördag var det Chihuahua träff i Mariebergsskogen och på kvällen var jag och mina systrar på musikal - "Wedding Singer". Efter mat på Tom Yam och med några goda öl i magen traskade jag hem till mina killar. Där väntade Top Model maraton för hela slanten. Har missat alla avsnitt i veckan men med vår nya inspelningsbara dvd hade jag som tur vad det hela inspelat ( Top model är på liv och död för mig, lite pinsamt men sant). På söndagen sov vi länge och fortsatte sedan dagen med en utflykt till underbara IKEA. Jag skulle bara handla en vas jag spanat in men det blev tyvärr ungefär sjuttio saker till (ångest...) Nu sitter jag då här och kallsvettas över att jag är en latmask ,som kommer att få en super jobbig vecka framför mig med plugg in på småtimmarna, men man har ju bara sig själv och skylla samt Tyra Banks förstås...
Antal minuter städning: 0
Antal minuter trädgårdsarbete: 0
Antal minuter pluggning: 0
Antal minuter pussning: 1000
En ganska mysig helg i alla fall...
Tja!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tja!
Här har det varit dött ett tag. va har du slutat blogga eller??
Kramiz

2007-10-01 @ 18:52:17
URL: http://linduzkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0