första veckan avklarad

Veckan har gått snabbt, men har varit helt förvirrande. Jag har absolut ingen aning om vad jag ska göra. Jag tycker att alla lärare är lite snurriga och pratar på grekiska.
Igår lördag var jag, Mattis och Rolf ute i skogen och skulle plocka svamp. Det gick tyvärr sämre än förra året...; Förra året: 5 st, Detta år: 0 st... Tror att vi ska upp våra årliga försök. Första året jag och Mattis träffades var vi oxå ute, men det slutade med att vi gick vilse och blev ovänner... Det är lika bra att inse att vi inte är några skogsmullar, utan soffmullar...
Nu ska jag iväg och jobba, måste spara ihop lite kosing till resan i vintern. Vart det bär av är inte bestämt, men att vi ska åka är absolut bestämt! tjoho!  Jag är väldigt inne på Sydafrika, Mathias har dock redan varit där men som tur är vill han åka tillbaka. Blir det Sydafrika ska vi ta dykturer. Då kommer min dröm att besannas, dyk i bur bland hajar. Dun-dun Dun-dun Dun-dun Dun-dun Dun-dun...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0