tråkigt

Hemma från skolan idag, har inget direkt att plugga på (förutom läkemedelsräkning, men det försöker jag glömma bort att jag måste...). Jag och Rolf har gått en lång promenad och nu sitter vi i soffan och myser. Har varit inne på facebook och spanat runt bland gamla vänner, det är riktigt kul att se vad alla håller på med nu för tiden. Annars har jag grymt tråkigt, önskar att hösten var förbi och vintern med så att det kunde vara härlig vår ute med förväntningar på sommaren. Jag hatar verkligen den här årstiden. Början av hösten är mysig med vackra löv och soliga dagar men nu är det bara kallt och ruggigt och jag fryser konstant om mina fötter, även inom hus (Rolf älskar mina tofflor så jag får inte ha dem ifred...). Mathias har åkt iväg hux flux för att jobba, han hade lovat mig att vara hemma resten av veckan men det var akutsituation på jobbet så han var tvungen att åka. Han har i och för sig varit hemma 5 dagar men det känns aldrig tillräckligt. Är så fruktansvärt förälskad i min kille... I kväll ska jag och Malin på bio, vi ska se Michael Moores sickos, den verkar grym. Vi har fått en dagmatte till Roffis och det verkar bli super bra. Var tyvärr tvungen att ringa en annan dam som oxå ville vara dagmatte och säga att vi hittat en annan och det var hemskt jobbigt. Hon blev jätte besviken och jag kände mig som den hemskaste människa i världshistorien. Men förhoppningsvis går det över...
Väntar på Gurkans bebis men det verkar inte som att den vill komma ut...

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0