tenta plugg

Några tentor står för dörren och nu börjar man inse att man inte alls läst tillräckligt mycket. Har haft några softa veckor där man inte alls suttit med näsan i böckerna och nu sliter man sitt hår för att hinna med allt. Detta är dock en återkommande faktor hos fröken Torger som tyvärr aldrig förändras. Inför varje tenta sitter jag med gråten i halsen och förbannar mig själv för att inte varit mer effektiv innan. Något som dock glöms bort inför nästa tenta tillfälle... Då samma procedur uppenbaras. Som tur är har jag klarat mig hitills. Får hoppas på det bästa denna gång oxå ( samt be till högre makter).
Det börjar bli kallt ute och sängen känns extra skön på morgonen. Till och med Rolf ligger kvar när jag går upp, han som annars flyger upp av minsta rörelse. Som tur är har vi lilla snäckan att åka i på morgonen så vi slipper att gå ute i det hemska rusk vädret på morgonen. Jag älskar verkligen min bil! Hon är så himla fin och bra. Passar perfekt till mig och lille Roffe.
Nu ska jag gå tillbaka och fortsätta plugga... ACE-hämmare hämmar bildandet av angiotensin II genom att blockera enzymet vilket leder till att kärlsammandragning och vätskeansamling motverkas....

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0