ja ha

Idag pillade vi ihop det sista i vår hemtenta, ska bli skönt att få lämna in den i morgon och sedan kunna stryka över ytterligare en sak på Emma´s långa "to do"-lista. Vet inte hur denna lista blivit så lång, kanske för att det flesta uppgifter på den är så otroligt tråkiga att jag låtsas glömma bort dom. Tyvärr har jag inte förmågan att helt låta dessa tråkiga uppgifter försvinna från min hjärna, utan de dyker upp emellanåt och ger en dåligt samvete. Tex behöver bilen städas, hur tråkigt är inte det på en skala... Detta är dock en uppgift som tål att glömmas, många gånger... Hörde om en undersökning som visade att det pinsammaste vi svenskar vet är att bli påkomna med att ha stökigt hemma. Så ofantligt löjligt!!! Tyvärr måste jag nog erkänna att jag är av dem, trots att jag ständigt hävdar motsatsen... Man vill ju vara en skön jag-bryr-mig-inte-om-töntiga-saker-som-städning-när-livet-vi-fått-är-så-kort brud, samtidigt som man inte vill att någon ska tycka att man är ett äckel-peckel. Dilemma...      Däremot är det nog inte det pinsammaste jag vet. Det pinsammaste jag vet är att skicka fel sms till någon, speciellt om det är ett snuskigt sms och mottagaren är svärmor... Då vill man bara dö, jag lovar...

Kommentarer
Postat av: Bobo

Haha, du skriver så härligt! :D

2007-10-18 @ 11:45:50
URL: http://bodilbullen.blogspot.com
Postat av: Signe

Du legger ner välldigt mycket tid för att sitta och skriva eller?

2007-12-01 @ 19:30:55
Postat av: Emma

Nej, jag skriver bara när jag känner för det och då går det snabbt

2007-12-02 @ 14:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0