bil?

Mathias var hemma en snabb sväng idag och det var mysigt. Vilken prins att köra så långt bara för att vara hemma hos mig några timmar ( då är man sugen minsann... ;-) )
Jag kanske ska köpa mormor och morfars lilla bil. Jag och Mattis åker dit nästa helg för att ta den på en provtur. Är den som man önskar slår jag antagligen till. Vi har pratat ett tag om att köpa en extra bil ( ända sedan jag hotade med att han snart får ta moppen för att jag behöver bilen...), och mormor och poffens bil är perfekt för det ändamålet. Den är bensin snål, billig i försäkring och havsgrön. Kan det bli bättre? Detta blir i så fall den andra bilen som jag äger under mitt snart tjugoåtta åriga liv. Min första bil köpte mamma till mig precis när jag fått körkort. Det var en bajsbrun volvo 140 som jag var så stolt över. Dock varade min stolthet inte särskilt länge eftersom jag råkade köra av vägen med den efter 5 dagar...

Pratade med gurkan förut, fortfarande ingen bebis...

hej hej

för er som inte skaffat facebook, gör det nu!

Kommentarer
Postat av: Bobo

Vad gulligt av honom :)

2007-10-11 @ 20:28:31
URL: http://bodilbulen.blogspot.com
Postat av: Emma

jag vet!

2007-10-11 @ 21:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0