måndag eftermiddag

Tillbaka hemma efter seminarium i skolan. Vi fick bra feed-back så det verkar som att dom var nöjda, dock håller dom oss på sträckbänken ytterligare en tid, så än får man inte ropa Tjoho!  Vore så skönt  att bli godkänd så att man  kan plocka in ytterligare lite poäng på utbildningen. Just nu har jag 68 / 180 så det är några poäng till... pust.
I fredags firades det vilt på Kroppkärrsvägen, jag närmar mig "the big three zero", och det måste ju firas minsann. Som vanligt var det singstar för fulla muggar, räknar med att få inbrott snart av någon kär granne som kommer att konfiskera det...
Håller även på att plugga till den kära farmakologin där tentan går av stapeln på torsdag (tenta nerverna börjar kännas av). Nästa vecka är det 100-års jubileum för sjuksköterske utbildningen och min kära basgrupp ska då ha en otroligt snygg (enligt mig) utställning om utbildningen. Under dagen ska även jag och mina andra kära basgruppskompanjoner gå omkring och visa upp kläder från de olika epokerna. Själv kommer jag att vara en nutida ambulans sjuksköterska, grymt läckert! Igentligen hade jag inte så mycket val eftersom dom andra outfitsen var typ i storlek XXXXXS...
Måste byta till vinterdäck snart, ska kalla hit min byggare bob kollega till hjälp eftersom vi gjorde sånt grymt arbete i våras...

The Handymans in Zoolander style

Kommentarer
Postat av: Jen

Ha ha va snygga ni är..
Du som är så strinbergs smart behöver väl inte oroa dig.. Du klarar ju allt och är ju en av mina smartaste pinglor trots att du är blond..

Nu ska jag leka me dmin lille kille..
Vi älskar dig
puss

2007-11-08 @ 14:01:40
Postat av: Emma

Om det beror på hårfärgen är jag grymt smart nu...

Älskar er med!

2007-11-08 @ 22:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0