DAGENS I-LANDSPROBLEM

Har problem med mitt hår,har absolut inte en aning om vilken färg jag ska anamma denna vinter. Just nu är det så tråkigt att jag nästan somnar när jag ser mig själv i spegeln. Saknar mitt blonda svall, det passar mycket bättre till min personlighet just nu; Förrvirrad. Men om jag nu ska spara ut det till långt igen måste jag ha det lite mörkare ett tag. Mathias gillar mig när jag har ljusbrunt, han tycker att jag ser så snäll, mogen och ordentlig ut då. Passar den beskrivningen in på Emma Torger? Tror inte det...    Kanske ska jag bli rödhätta? Dom ska ju tydligen leva spännande passionerade liv - Oh la la.... Eller ska jag köra på det gamla vanliga, mörkbrunt, innan jag tvingar mina stackars frisör-systrar att återigen blondera mig... Hmmm...rödhätta, brunett eller blondin... dilemma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0