ännu en dag närmare...

Ännu en dag närmare; helgen, jul, trettio... whatever. En dag närmare helt enkelt. Igår hittade jag en rutten mycket grön clementin i min väska (Jag hade inte använt den på några dagar) och det luktade inte direkt hallon... Alla som var i min närhet klagade över en läskig lukt och så fort jag behövde något från min väska var jag tvungen att vara snabb som en liten ål för att inte förpesta omvärlden. Idag har jag försökt vädra min starkars väska men lukten vill icke försvinna. Så det är väl bara för mig att gå och inhandla en ny, typisk... ;-) Jag har dock kommit överens med min pojkvän att inte shoppa något på en tid, vi har tänkt spara ihop en liten summa för framtida utgifter. Det värsta är att jag visste redan från början att detta inte lär gå (är en obotlig shop-o-holic), men jag tänkte visa Mattis att jag numera är en mogen ansvarskännande kvinna...typ... En ny väska måste jag faktiskt ha, kan ju inte gå omkring och lukta soptipp heller. Har även sett ett par underbara jeans jag verkligen vill ha, kanske ska jag mosa in en banan i ett par gamla?

En gammal vän som är fotograf ringde igår, han håller på att göra en fotobok med "White-trash" tema och ville använda några bilder vi tog för några år sedan. Vet inte riktigt vilka bilder han vill använda, jag gillar i alla fall den här serien....

image98
image99

Kommentarer
Postat av: Sara Aldén

Haha vilka skojjiga bilder,
Du e som en kameleont,har sett bilder där du ser sådär lyxigt superelegant ut...och jaa....dessa var ju en kontrast! =DDDD

Lycka till i allt du gör=)

2007-11-26 @ 09:04:17
Postat av: Emma

Skojjiga bilder? det var inte riktigt den känslan jag ville förmedla...
Men tack ändå

2007-12-02 @ 14:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0