Var är sommaren?

Börjar bli grymt uttråkad över allt detta regn. Såg fram emot en sommar med sol, bad och en och annan partykväll... men men...  Förhoppningvis vänder vädret och man vaknar upp ur dvalan.
Måste åka och klippa mig snart. Håret växer som ogräs, inte lätt att ha denna nya frissa. Måste styla och krångla hela tiden, inte direkt min stil, är lite för bekväm för att fixa och dona. Men det var kul med något nytt, trivs faktiskt ganska bra i kort. Mathias gillar det oxå, han pillar mig i nacken hela tiden, och det är ju mysigt minsann...
Jag och Mathias har varit och köpt nytt material till att gjuta ett nytt soffbord, vi har bestämt att han ska vara med nästa gång det ska gjutas. Eller rättare sagt han har bestämt det...

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tomas

Du har otroligt snyggt hemma, så jag blir inte förvånad att du ska göra eget bord. Bara inte Sofie får nys om det.... Då blir jag åxå gjutmästare snart. Ofrivilligt...
Ha det gott.

2007-07-18 @ 10:09:24
URL: http://syster4.blogg.se
Postat av: Emma

Tack Tomas det var en fin komplimang. Berätta för Sofie om när jag gjöt första gången och det blev kaos med betong rinnandes överallt, då vill hon nog inte ha ett betong bord
;-)
Kram

2007-07-18 @ 17:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0