sugen på öl och cigg

Är på ett otroligt dricka-öl-röka-dansa-hela-natten-humör. Får se om jag kan övertala min stackars karl till att göra mig sällskap. Han är hemma i helgen och självklart vill jag spendera all min tid med honom. Tyvärr är det så att min kille inte är en dricka-öl-röka-dansa-hela-natten-kille. Mathias är nog min totala motsats i det mesta. Vilket är bra eftersom vi på detta sätt komplimenterar varann så bra, hoppas jag... ibland undrar jag över hur han står ut...

Mathias                                         Emma
båda fötterna på jorden             svävar i det blå
strukturerad                                 spontan
realist                                            romantisk drömmare
spara                                             slösa
tycker inte om att stå i centrum TITTA PÅ MIG!!!
lugn                                                hysterisk
arbetsmyra                                    latmask
fantastisk kock                              oavsett om jag lagar köffärssås eller torsk
                                                                     i äggsås, smakar allt likadant...



Kommentarer
Postat av: tina

hejsan min älskade emma. jag är oxå så himmla sugen på cigg och öl.... men du den 18 augusti så smäller det igen.. längtar så jag nästan dör. hoppas alla söta kommer. kram kram

2007-08-04 @ 19:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0