Snälla systrar

Jag har nog dom sötaste systrarna. Förut ringde den ena och bjöd mig på mat, jag hoppade på min lilla racer moppe och drog dit direkt. Det var super gott som vanligt, jag fick även med en matlåda för att ha till jobbet i morgon.
Sen ringde jag den andra och sa att jag såg för jäklig ut i håret. - Kom hit, så fixar vi det sa hon. Toppen bra!
Bra att ha två söta systrar som både lagar god mat och är frisörer båda två. Det är skönt att vara en lilla syster... För det spelar ingen roll hur gammal man blir så tar dom alltid hand om en. image3
Mina söta systrar Bolla och Mia, samt Bollas man Anders. På väg hem efter krogen i karaoke-taxi
(spana in Anders mössa , haha, några storlekar för liten kanske... )

Kommentarer
Postat av: syster yster bolla

va bra med en emma blogg!!!
du som inte gillar att tjattra i telefonen som oss andra två, nu kollar jag bloggen istället för att ringa puss puss och sov så gott allihopa...

2007-07-24 @ 22:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0