shoppa bör man, annars dör man

Jag och älsklingen var och hämtade vår nya tv idag, den passade perfekt in i vårt nya tv-rum. Det ska bli skönt att äntligen kunna se texten när man tittar på något program. För någon vecka sedan när jag fick för mig att spela på sommarkrysset, såg jag varken vad dom frågade eller vilken rad jag skulle skriva på. Det blev lite svårt att lösa kryssen då liksom...
Vi var även i väg på kupans second hand och inhandlade kläder till 80-tals partyt. Vi hittade några riktiga pärlor. Mathias ser så skön ut i sina kläder, som Don Johnson i Miami Vice. En riktig hunk med turkos kavaj uppvikt till armbågarna och med stora axelpuffar, smala vita maffioso byxor och tajt rosa linne. Oh la la...
Själv hittade jag en rosa blus som är så gräslig att man nästan mår illa när man tittar på den, perfekt! Ser fram emot festen, det ska bli grymt skoj.

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Jen

Hej lilla fis..
Vad roligt att läsa allt.. Ser fram emot bilder från festen.. Puss Puss
Allt är bra hos mor..

2007-07-21 @ 19:01:22
Postat av: Emma

vad skönt för dig prutten.
kommer snart och hälsar på dig och klappar på magen.
jucka bergie

2007-07-22 @ 09:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0