lite om mig

(x) Rökt en cigarett (är en obotlig feströkare och fika-med-tina-rökare)
(x) Druckit så mycket att du spytt (det kan jag inte minnas...)
(x) Krockat någons bil (några stycken är det väl nu, förlåt mamma)
( ) Stulit en bil (inte än)
(X) Varit kär (massor med gånger)
(X) Blivit dumpad (när jag var fjortis krossade fredrik toyota mitt stackars tonårs hjärta rejält)
( ) Fått sparken (NO! är en duktig flicka :-))
( ) Sagt upp dig (har bara haft tillsvidare anställning och timjobb eftersom jag är grymt rastlös, men nån gång blir man väl vuxen)
(x) Varit i handgemäng (bara med en gammal pojkvän, men så arg hoppas jag att jag aldrig blir igen)
( ) Smugit ut ur dina föräldrars hem (bara ur andra föräldrars hem...)
( ) Haft känslor för någon som inte känt tillbaka (satsar på säkra kort ;-) )
( ) Blivit arresterad
( ) Gått på en BLIND DATE (tyvärr inte, det hade varit grymt spännande...)
(X) Ljugit för en vän (lögner har väl förekommit, men försöker verkligen att alltid vara ärlig även fast en vit lögn är lättare att dra, man vill ju själv bli bemött så... sen måste man tänka på KARMA!!!)
(X) Skolkat (för mycket)
( ) Sett någon dö (har sett några döingar men aldrig sett någon dö, men om två år blir det troligtvis en del av min vardag... )
( ) Varit till Mexiko (no... men vill väldigt gärna resa i sydamerika...)
( ) Flugit flygplan (jag litar mer på piloterna än min egen förmåga där, men när vi flög i ett fyra passagerarplan fick jag dra lite i styrspaken...men det räknas nog inte...)
(X) Gått vilse (överallt, har noll lokalsinne...)
(X) Rest runt i Sverige (mycket, från malmö till kiruna)
(X) Simmat i havet (några hav har det blivit, för hoppningsvis många mer, längtar efter att få resa...)
(X) Känt som du skulle dö (ja, ångest....)
(X) Gråtit dig till söms (det har väl alla.. eller?)
X) Lekt tjuv och polis (absolut, det är ju super kul!!!)
(X) Nyligen ritat med färger (vi fick rita våra liv i skolan, det blev många par skor på min teckning...)
(X) Sjungit karaoke (äger ju singstar...)
( ) Betalat för maten med enbart mynt (tyvärr inte... måste gör det någon gång)
(X) Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra (varje dag typ...)
(X) Busringt (-Är det Storm? Håll i hatten!)
(X) Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan (självklart)
(X) Fångat en snöflinga på tungan
(X) Dansat i regn naken (alla som känner mig väl vet att jag älskar att vara naken, i tid och otid)
(X) Skrivit till Jultomten
( ) Blivit kysst under en mistel
(X) Sett solen gå upp med någon du tyckt om (är en sucker för romance)
(X) Blåst såpbubblor
(X) Grillat på en strand (yes)
( ) Gått på en fest du inte var bjuden till
(X) Åkt rullskridskor (köpte ett par för några år sen när jag tänkte bli en cool skate-brud... är fortfarande en icke-cool icke-skate-brud...)
(X) Åkt skridskor (var grym på skridskor...)

Nu ska jag iväg och jaga Mathias, det är min tur att vara polis...

(vet att jag kopierade den från mailen, men jag örskade inte göra en ny, det är fortfarande samma svar liksom...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0