Leg

Idag fick jag visa leg när jag köpte snus, jag blev så glad att jag ville hoppa över disken och pussa på tanten. Anledningen till att jag fick visa leg berodde absolut inte på det faktum att jag hade på mig Mathias baggy jeans shorts (som är väääldigt baggy på mig), en hoddie, vans på fötterna samt att jag var osminkad och mitt korta rufsiga hår stod åt alla håll. Anledningen till att jag fick visa leg berodde inte heller på att jag bar en mopedhjälm under armen eller att kassörskan var liten och grå och hade väldigt tjocka glasögon. Utan anledning till att jag fick visa leg är helt enkelt pga att jag ser så ung och fräsch ut att man aldrig skulle kunna tro att jag snart är 28 år. Vill absolut inte skryta, men så är det.

over and out

Kommentarer
Postat av: Bobo

Hahhaaa :D Sötis

2007-07-27 @ 08:40:54
URL: http://bodilbullen.blogspot.com
Postat av: Tomas

En sån sak kan rädda dagen, eller hur?
Ha det bra.

2007-07-27 @ 09:54:02
URL: http://syster4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0