Ensam

Nu har min prins åkt och det gör ont hjärtat. Hade en plan på att lura ner honom i källaren och låsa in honom i en skrubb.  Då kunde jag  ha honom där som min slav. Men sen kom jag på att han inte gör så mycket nytta inlåst i en skrubb, han skulle bli en ganska så värdelös slav. Plus att han nog skulle bli ganska arg på mig. Så jag lät honom slippa mina planer för den här gången.
Dom ska bo på ett badhotell den här gången dom jobbar. Mathias vill att jag ska komma, han vet att jag älskar att bada och åka rutschbanor. Men tyvärr har jag inte tid, ska jobba själv. Såg att Mathias packade ner sina badbyxor. ha ha... Han är ingen stor badare direkt, men dom kanske har en bubbelpool han kan flyta i. Förra veckan fick jag med Mathias till badstranden för första gången i år. Väl där kände han på vattnet med ena tån och skyllde sen på att han hade ont i nacken och var rädd för att det skulle bli värre om han badade.  Bra ursäkt för att slippa älskling, men du är en riktig badkruka som vägrar att erkänna det. Något annat som är roligt med Mathias är att han är lite höjdrädd trots att han utmålar sig som värsta macho-man. Första sommaren vi träffades var vi och badade på Tigersprånget. En badplats där man kan hoppa från en hög klippa. Jag sprang som vanligt rakt fram och hoppade i. Väl nere i vattnet låg jag där och väntade på min nyfunna kille. Men han kom aldrig. Men efter ett tag ser jag att han klättrar ner längst sidan av klippan för att sedan på lagomt avstånd hoppa i. När jag skrattar åt hans feghet svarar han att han skulle kolla på något där nere och att det var därför han klättrade ner. Än idag efter tre år tillsammans vägrar han att erkänna att han inte vågade hoppa.
Oj då nu kom jag på att jag gjort något jag inte får... Mathias har tvingat mig att lova att inte skriva något om honom eller för personligt om mig själv... Ja ja nu är det för sent. orkar inte radera... sorry baby

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0