Äntligen hemma

Har varit i Åmål i några dagar för att hälsa på nära och kära, självklart även för visa upp ringen ;-)
Har sovit hemma hos mamma och Linken på deras soffa (som inte är den största och mjukaste soffan på denna jord...) så nu ska det bli skönt att få sova i egna sängen i natt. Det hade dock varit ännu skönare om det legat en läcker karl vid namn Mattis brevid... Men jag får nöja mig med lill-prinsen. Han är ju oxå mjuk och go, dock inte så beskyddande som man önskar av sin sängkamrat...
Nu har jag helt gått in i bröllopsyran och letar klänningar, skor och annat bös man behöver. Har gått och blivit en riktig bridezilla...
Har alltid tänkt mig ha en enkel klänning om jag skulle gifta mig. Men nu funderar jag på att köra på med hela maräng-tjafset, jag menar ska man ändå gifta sig kan man ju lika gärna slå på stort. För det är ju liksom enda dagen i hela sitt liv som det är fullt tillåtet att se ut som en gräddbakelse...

Kommentarer
Postat av: Jen

världens finaste gräddbakelse då såklart.. Gott nytt år smulan.. pussar

2007-12-31 @ 15:06:56
Postat av: Emma

Du ska oxå bli en bakelse tärnan min

2007-12-31 @ 22:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0