tillbaka

Har inte haft tid att uppdatera helgens händelser, eller rättare sagt var jag däckad hela dagen igår så jag orkade inte. Var tvungen att ligga stilla, väldigt stilla...
Tina dök upp runt lunchtid på lördag, efter fika och skvaller åkte vi med Rolf till Bolla, där han skulle spendera dagen med Gun och leka. På stan gjorde vi shopping fynd minsann. Jag köpte en super läcker regnjacka, det kanske låter konstigt med en läcker regnjacka, dom brukar ju oftast vara väldigt tråkiga och grå. Men inte denna! Den var svart-vit med häftig mönster och skärp som man drar åt i midjan. Nu vill jag nästan att det ska regna så att jag får ha den på mig.
På kvällen drog vi till Sabina där vi drack många goda öl och diggade till Timberland. Vi åkte vidare till Blue moon där vi röjde på dansgolvet och drack ännu mer goda öl. Trots många års erfarenhet av öldrickande vet jag aldrig när jag ska sluta dricka. Ligger alltid dagen efter och våndas i efterdyningarna... Önskar att jag var mer som Mattis, han dricker alltid lagom med öl och har kontroll över sitt beteende, till skillnad från sin flickvän som dansar på borden hela natten och vill dö dagen efter..

Moi, Sabina och Tina

(jag ser verkligen inte klok ut på denna bild, men det var den enda bilden där ingen blundade eller Sabinas hår inte var i vägen...)

Kommentarer
Postat av: malin

Vem fan är Rolf och kommer han att ha någon inverkan på våra framtida vinkvällar?? Jag blir ju lite orolig förstår du...!!

2007-08-20 @ 16:14:54
Postat av: Anonym

hej min sota tjej jag knappar pæ en islandsk dator sæ
alla bokstaver finns inte med,det blir lite konstigt dæ.jag har precis skottat ett halvt tonn med rutten fisk olja och sot fræn pann botten, kunde ha haft det lite battre. men efter att jag last om dina helg bravader kanns det bra igen. skont att du har det sæ skoj fast jag inte ar hemma:) saknar att pussa pæ dig aven om du nog hade tagit nægra steg tillbaka just nu, jag stinker verkligen. alskar dig prinsessan..

2007-08-20 @ 17:08:22
Postat av: Emma

Rolf är min och Mattis bebis ;-)
Han kommer att vara med på våra vinkvällar, han är perfekt att kramas på när det råder torka på riktiga karlar.
Roligt att du hittat hit älskling, men nu måste jag ju skärpa mig med vad jag skriver...

2007-08-20 @ 23:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0