Stackars Anders... (ha ha)

Läste på Aftonbladet att Anders Lundin satt en bit hamburgare i halsen och att allsången på tisdag var i fara. Tjoho! Hoppas att han inte kan komma och att Lasse kommer och gör ett inhopp. Självklart vill jag inte att Mes-Anders ska vara skadad (bara lite), men det vore grymt bra om han måste stanna i sängen och vila halsen några dagar...
Roffe har kommit och han är lite blyg. Men han är ute på små upptäcksfärder i huset, dock blir han rädd så han hoppar när han får syn på olika saker, som tex mina skor eller vattenskålen. Hoppas att han skärper sig, min hund ska vara en riktig cooling som morrar åt dobermanns. Sen har jag ju köp en fräck döskalletröja åt honom som han ska ha när det blir kallt, då kan han ju inte hoppa omkring och bli rädd för töntiga saker. Tur att han är söt som socker.


Rolf och Smilla i sommarstugan



Kommentarer
Postat av: Bobo

Åh vilken liten söting! :)

2007-08-06 @ 15:48:52
URL: http://bodilbullen.blogspot.com
Postat av: Emma

JAG VET!

2007-08-07 @ 16:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0