sliten...

Hade mycket trevligt i går kväll; underbara vänner, god mat samt att jag drack många goda öl (något som dock känns idag). Tyvärr var ju jag den enda flickan som drack något med berusningsmedel i eftersom Gurkan är på tjocken och Persika åt penicillin (typ...). Vi spanade in Persika och Daniels bröllopsfilm (Mathias filmade och vi har lovat dom i över ett år att få den, vi skäms...). Jag tittade på min älskling med bedjande ögon under filmen och hoppades att han skulle fatta att jag också vill gifta mig. Men den trögskallen fattar ju ingenting... Jag och Gurkan var toastmadames på bröllopet och vi hade våra små upptåg minsann... b.l.a slängde vi på stereon på högsta volym och hälsade gästerna välkomna till middagen genom att visa upp våran egenhändigt gjorda balett med musik ur Kristina från duvemåla. Varken jag eller jenny kan ta ett balett steg och eftersom vi båda är ganska mulliga flickor ser det på filmen ut som två köttbullar i fina klänningar som far omkring... Anledningen till att vi gjorde detta var för Persikas skull. Jag och Gurkan har nämligen alltid på fyllan haft dansuppvisningar för alla vi känner med egen gjorda danser (skojdans alltså...) Vi har i princip tvingat alla stackare som kommit på våra fester att sitta och titta på oss hur länge som helst i stället för att få festa loss som dom vill. Persika är i allafall vårat största fan och vill alltid att vi ska dansa för henne (kanske gör hon det för att vara snäll, innerst inne kanske hon förvrids i smärta av den hemska synen hon bevittnar). Så därför tänkte Gurkan och jag att självklart ska vi dansa för henne på hennes bröllopsdag. De gästerna som inte kände oss tyckte nog att vi var helt vrickade, för vad ska man tycka när två kylskåp bär omkring på varandra och gör taskiga piruetter... Tur att man inte skäms för nå´t...
Mathias är i väg och köper korvkioskmat och hyr film, det blir antagligen Saw I, Saw II och Saw III... (suck)

hej så länge

Roffe trivs bra i armarna på Fru Öhman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0