poppis kille

Nu är det inte många dagar kvar tills skolan börjar, trodde att jag skulle längta tillbaka till skolan efter sommaren men icke... Vet inte om det har att göra med att vi fått nya studiegrupper och ingen av mina tjejer hamnade i min grupp eller att jag bara är lat och vill ligga hemma med Rolf och mysa. Det kan kanske vara en kombination av båda...                Min mamsy är ute och reser och jag är så avundsjuk att jag nästan spricker, att syrran bokat tre veckor i Thailand i vinter gör inte saken bättre...
Jag och Rolf var ute och gick i kolonistugeområdet idag, det tog ca en timme att gå 50 meter. Varenda tant kom fram och skulle titta på Rolf. Jag sa nog  "Rolf, chihuahua, 12 veckor" ca 1000 gånger. Jag förstår dom i och för sig, han är ju det sötaste som ett öga någonsin skådat.
Det ringer på dörren...
Det var granntjejerna, dom ville leka med rolf...

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Tomas

Jag längtar inte heller... Men vi får göra det bästa av situationen, en del ska det bli kul att träffa igen iaf.

2007-08-21 @ 18:33:37
URL: http://syster4.blogg.se
Postat av: Emma

Det finns ingen jag inte vill träffa, men det finns några jag vill träffa mer...

2007-08-23 @ 11:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0