part-eii

Vaknade alldeles svettig, drömde värsta läskiga drömmen. Jag drömde att festen i kväll blev katastrof, att ingen som var bjuden kom utan bara ett gäng gamla tanter som var jätte fulla. Och när jag gav dom hemliga uppdrag (en lek vi ska ha i kväll) skrek dom ut sina uppdrag högt så alla hörde. Och allt arbete jag lagt ner på att hitta på roliga uppdrag var åt skogen. Sen drömde jag även att min gamla bankman kom dit och att jag hela tiden kallade honom för Rolf fast han egentligen heter Roger. Så skumt alltihop, någon som är drömtydare och kan hjälpa mig? Håller jag på att få ett nervöst sammanbrott kanske?

I kväll ska det förhoppningsvis (om inte min dröm blir sann...) blir dans till alla sköna 80-tals klassiker. Känner att det riktigt rycker i dansbenet, så jag är verkligen på G. Var nere och dukade i lokalen igår och prov körde stereon, det verkar funka utmärkt. Skällde lite på syrran över bordsplaceringen, varför var hon tvungen att sätta alla pumor vid Mattis bord, jag hade ju bestämt att alla ugglor skulle hamna där... (sköjar för den som inte fattar...) Ser fram emot kvällen, hoppas bara att alla lekar och bus går hem...
Idag kommer min älskling, som jag har väntat...

uppdaterar i morgon med smickrande kort...

TJOHO PART-EII !!!

Kommentarer
Postat av: tina

vart är uppdateringen??????????? är så nyfiken, fast jag vet ju att ni hade det trevligt.... det sa du ju i kväll när vi talades vid...men det är korten jag är ute efter!!! hi hi hi... ha d gumman.

2007-08-28 @ 20:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0