norrbaggar...

Mathias har bytt hotell så han ringde förut för att ge mig numret till hotellet samt hans rumsnummer. Vi har kommit på att det är ganska mycket billligare att göra så än att vi ringer på mobilen, väldigt mycket billigare...  Jag ringde direkt till hotellet och pratade med en man i receptionen och bad honom om att bli kopplad till rum 308. Det kom en kopplingston och sedan blev det upptaget. Vilket pucko tänkte jag då (om Mathias alltså), ber mig ringa honom och så har han inte lagt på luren. Efter ca 5 minuter ringde Mathias upp mig och undrade varför jag inte ringt, jag sa vad som hänt. Han tyckte det var konstig eftersom han inte rört telefonen sedan han lämnat numret till mig första gången. När vi samtalar om detta knackar det på Mathias rumsdörr. -Ok, vi hörs i morgon, puss puss, älskar dig, saknar dig, var rädd om dig  (ni vet, hela köret...) Två minuter senare ringer Mathias upp mig igen. Det var roomservice som stod utanför när det knackade. Tydligen hade en tjej ringt till receptionen och beställt  en kopp kaffe till rum 308...
Så det kan bli... Vi får se vad han får för något när jag ringer i morgon.

ha de

Kommentarer
Postat av: Syster Mia

Jösses va söt o romantisk du är.. hoppas han fattar vinken o sänder dig vackra rosor..eller liljor.. puss min pärla.. Obs,har bytt favorit rätt..

2007-08-02 @ 23:19:39
URL: http://emmatorger.blogg.se
Postat av: Emma

Du missförstod söta syster. När jag ringde och bad om att få bli kopplad till 308 hörde dom fel, dom trodde att jag beställde en kopp kaffe till 308. Det var liksom det roliga i det hela. Så tack för komplimangen, men nu är jag inte så söt längre va?
Bra att du bytt favvorätt, väntar på att få träffa underverket.
puss

2007-08-03 @ 10:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0