Klagomål igen...

Har fått ytterligare klagomål och den här gången från den ömma modern. Jag skriver tydligen för långa inlägg, för långa för att lilla mamma ska orka läsa dom. Jag ska genast skärpa mig och skriva lagom långa inlägg så att mor inte behöver anstränga sina gamla ögon för mycket. Mamma håller just nu på att flytta från huset där jag är uppväxt. Hon har nämnligen träffat kärleken och ska flytta in till stan (åmål). Något jag tjatade ständigt om i tonåren då jag hatade att bo på landet när min kompisar bodde i stan. Jag ville oxå hänga i busskuren på lördagarna i stället för att lyssna på i aftondans och bugga med mamma. Mammas nya kärlek heter Linken och är en rolig prick, han passar in i vår familj eftersom han tycker om att driva med morsan (det bästa vi andra vet). Linken har allt mamma letat efter påstår hon, allt  utom tre saker, tyvärr är dessa tre saker väldigt viktiga i mammas liv:
1. Mamma älskar hundar - Linken är allergisk mot hundar
2. Mamma älskar blommor - Linken är allergisk mot blommor
3. Mamma älskar händiga karlar - Linken är allergisk mot händigt arbete
Vi får se hur det går, jag håller tummarna på Linken i alla fall.

Sotebyn, där mina små barnben sprungit omkring


Kommentarer
Postat av: Tomas

Gud, vilket fint hus! Jag vågar inte visa bilderna för Sofie, som vanligt när det gäller ditt boende...

2007-08-01 @ 14:09:14
URL: http://syster4.blogg.se
Postat av: Emma

Tack Tomas! Du är allt en going du ;-)

2007-08-01 @ 15:12:44
Postat av: mamma

hej memsegull än en gång har fått skrattat så tårarna rann. Du kan verkligen få till det. puss

2007-08-03 @ 19:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0