Kär syster

Min syster är kär och för en gångs skull är det inte i en tonåring utan i en riktig karl. Man varken ser eller hör från henne alls nu för tiden, och om hon mot all förmodan hör av sig är det bara för att berätta om vad fantistisk denna karl är. Han har tydligen gjort allt, han har drivit restaurang i Spanien, varit pilot, varit dykinstruktör o.s.v  Det bästa av allt är tydligen att han är otroligt romantiskt och överraskar henne hela tiden ( -Avundsjuk? -Jag? -Aldrig! ). Det ska bli kul att få träffa honom. Mia är nog lite nervös över det. Hon är alltid rädd för att man ska skämma ut henne och säga tokiga saker om henne ( rädslan är ju i och för sig berättigad ;-) ). Det ska bli så kul att berätta för honom att Mia trodde att Finlands huvudstad hette reykjavik (när hon sedan fick ledtråden att det börjar med Helsing... Svarade hon Helsingborg...) eller att hon inte fattar skillnaden mellan Sydafrika och Sydamerika (jag skojar inte). Tur att även hon är söt som socker och klarar sig bättre än dom flesta ändå.

puss puss (räknar med att få skäll nu...)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, vad ska man säga!
En riktig karl: Jag är kort tjock, halv flint med gråa stänk i övre medelåldern.
Romantisk: Tips jag tagit rakt från "Mitt livs novell".
Jag är lite ringrostig på historia men är du säker på det där med länderna? Jag tror mer på Mia.
Hoppas Mia låter mig träffa Er någon dag och kanske t o m släpper in mig i sin lägenhet ? vore kul att se hur hon bor . Jag ser framemot att höra alla tokiga saker om henne och speciellt från Er ? helt ocensurerade!!
Men att hon är en fantastisk kvinna med två underbara barn - det står mig helt klart!!
Skäll får du inte från mig ? bara beröm till en till synes rolig tjej med glimten i ögat och med goa fingrar på tangenterna.
// Danny Devito

2007-08-09 @ 09:44:07
Postat av: Emma

Hej Danny Boy. Jag är hemsk ledsen att göra dig besviken men hon vet verkligen inte vad som är vad när det gäller sydafrika och sydamerika. Men som tur är är det hennes enda brist. Grattis till en underbar flickvän, var rädd om henne.
Mitt livs novell säger du... Kanske ska köpa ett ex och ge till Mathias...
hoppas vi syns snart

2007-08-11 @ 11:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0