Idag kom prins 2

Nu är båda mina prinsar hos mig och jag är lyckligare än någonsin. Jag och Mattis var och gjorde lite shopping till Roffe. Ännu mera leksaker, godis, ben samt en ny bur, den jag köpte först har fått en liten spricka i sig. Vi hämtade även ut ett paket som jag beställt, det var ett halsband som det står ROLF på i Swarowski kristaller (endast det bästa är gott nog till Prins Roffe ;-) ). Köpte ju ett L V halsband och koppel först men när det kom var det ju stort som till en Båtsman (kanske lite överdrivet...) även fast det stod på att det var till små vovvar. Som tur var passade det nya halsbandet perfekt även om han inte var så vidare förtjust i att ha det på sig.
Nu ska jag bara jobba tre dagar till plus ett extra skift nästa vecka sen är jag fri tills skolan börjar. Det ska bli skönt att vara lite ledig och ta igen tid med vänner och släkt som man försummat över sommaren. Första anhalten blir farmor, nu är det flera veckor sen jag såg henne för även om vi pratar i telefon blir det inte samma sak.
På fredag får vi besök, Persika, Daniel, Peter, Gurkan och Eric kommer hit. Vi ska mysa, käka, dricka vin (inte gurkan såklart) och skvallra om allt mellan himmel och jord. Nu ska jag gå och väcka mina killar och se om dom är hungriga.

vi hörs!


Kommentarer
Postat av: tina

alltså det va den sötaste lilla vovve jag någonsin sett!!! gud va avundsjuk man blir, men jag får ju snart träffa den lilla krabaten. KRAM

2007-08-15 @ 07:01:08
Postat av: Emma

Han är inte bara det sötaste vovven du någonsin sett utan den sötaste vovven någon sett, någonsin, i hela världen och universum (om det finns någon planet långt borta med vovvar på...)

2007-08-17 @ 18:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0