I morgon kommer prins 1

Förutom att ha jobbat så har jag varit i sommarstugan i helgen. Det var skönt med lite sjöluft trots att det blåste ganska kallt. Tänkte bada men det var för kallt även för mig. Försökte tvinga mig ett tag, det är ju faktiskt sommar, men det gick inte... Jag stod i vattenbrynet och hackade tänder, jag som alltid badar oavsett temperatur. Har åldern kommit i kapp mig? Snart vägrar jag väl att dyka också för att jag inte vill blöta håret... Tusan oxå... Trodde aldrig att jag skulle bli en tant men tydligen är jag redan på väg.

Pratade med Mathias förut, han hade haft värsta mardrömmen. Han hade drömt att jag hade en penis. Ha ha...     Jag skulle vilja ha en snopp faktiskt, inte jämt så klart. Bara när jag är på krogen och det är tjugo minuters kö till tjejtoan. Eller när  man är utomhus och måste sitta på huk i någon buske samtidigt som man är rädd för att något ska bita en i smulan. Samt att jag vill göra helikoptern, det ser så roligt ut. Hade jag haft en snopp hade jag stått framför spegeln och roat mig med det hela dagarna.

I morgon kommer Rolf!!! Tjoho!!!

bye bye

Kommentarer
Postat av: Tomas

Jag skulle vilja prova på att vara tjej för en dag, dels för att lära mig vad man som kille SKA göra och dels för att försöka förstå hur kvinnor tänker ibland.

2007-08-06 @ 08:36:23
Postat av: Emma

Det spelar ingen roll hur många dagar du skulle vara kvinna, du skulle inte förstå hur vi tänker ändå. Kvinnor har komplicerade tankemönster, vi förstår oss inte ens på oss själva...

2007-08-06 @ 13:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0