hemma efter besök i Åmål

Har varit en sväng till Åmål för att hälsa på nära och kära. Jag och Roffe var hos farmor och myste i torsdags tyvärr blev hon lite allergisk mot min prins, synd eftersom dom ska vara allergi vänliga hundar. Men är det någon som skulle bli allergisk så är det hon, farmor har en förmåga att bli lite krasslig...stackarn. Vi var även hemma hos den mycket gravida gurkan och brände lite skivor för näst kommande lördagens bravader. Gurkan är så söt gravid och att hon sedan har svårt för att komma upp från toan själv gör att hennes graviditet blir rolig oxå (kanske inte så mycket för henne...). Gurkan är partytejejen som jag busat med nästan hela livet, att se henne gravid är helt fantastiskt spännade. Jag har dock väldigt svårt för att förstå att hon ska bli en mammy, tror det nog inte förrän babyn ligger där i hennes famn, om jag ens tror det då... Jag och min mamsy åkte och tittade på huset hon ska köpa, vilket liten slott, hade jag bott kvar i åmål hade jag snott det rakt framför ögonen på henne. Nu ska jag och rolf mysa i soffan, det gäller att ta igen sig för i morgon kommer fina-tina och då får man inte ligga på latsidan. Vi ska shoppa och sen åka hem till Sabina på kvällen och partaja. Så se upp i Karlstad vimlet i morgon kväll, jag och Tina har bestämt oss för att göra stan riktigt osäker...jiiihaaa!


Kommentarer
Postat av: Jen

Ja kan knappt tro det själv, men snart få vi se..
Hoppas ni får det super ikväll.. Pussa

2007-08-18 @ 13:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0