bullbak och barnaskrik - drömvärld?

Igår var söta systrarna Gård här och spenderade dagen med mig och Roffe. Dom hade bakat bullar och hade med en stor påse till mig :-) Jag kan nämligen inte baka bullar, har försökt mig på det några gånger, men bullarna blir alltid hårda som betong och används bättre som tillhygge än som fikabröd. Funderar på att spara bullarna och ta fram dom när Mattis kommer hem. Han skulle bli världens stoltaste om han trodde att jag bakat goda bullar alldeles själv. Mathias dröm kvinna är nämligen någon som alltid skulle ha förkläde på sig och bjuda på hembakat bröd och delikata måltider när han kommer hem, samtidigt som hon har åtta snoriga ungar runt benen. Låter det som jag? Knappast...


Claudia och Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0