baka baka liten kaka

Jag håller på att baka för fullt inför lördagens partaj, inte bullar dock utan kladdkakor, något jag faktiskt kan. Har Malins super recept som man absolut inte kan misslyckas med. Annars ska jag bara lata mig idag, har ju faktiskt ledigt nu och då ska man ju ta igen sig. Ska bara klippa lite häck idag, har köpt en häck-såg, något som jag bedyrat för min karl att jag absolut måste ha (mest för att man ser så grym ut med en sådan på armen... som en Trädgårds-Rambo ). Tyvärr var det mest nyhetens behag, men Mattis kommer ju hem om några dagar och då måste det ju se ut som jag använt sågen, får skylla mig själv eftersom jag tjatat om att den är så fantastisk. I eftermiddag ska jag och Rolf även fika med Sabina. Fika är fantastiskt!
Mina andra syster berättade igår att dom ska till Indien i vinter... @*%=!!^¨?       (konstiga symboler kanske, men det finns inga blixt eller döskalle-tangenter på min dator...)
Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

på tal om att åka utomlands, så lyssna här då.... tina fina ska kanske åka till KINA!!! har du hört??? jojo jag och marie X;et i oktoer el november det du.. fast vi ska bara vara borta i typ fem dagar. en ren och skär shopping resa.. kram kram

2007-08-28 @ 21:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0